Termeni si conditii

Înainte de a folosi website-ul nostru vă rugăm să citiți atent termenii și condițiile de utilizare. Vizitarea site-ului www.galaxyflowers.ro sau folosirea (cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții. Ne rezervăm dreptul de a modifica periodic acești termeni și condiții fără a vă notifica în prealalbil.Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.

  1. Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie sa:
    • alegi produsul dorit
    • citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
    • daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
    • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont
    • completezi datele tale
    • completezi datele de livrare cu atentie
    • alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
    • selectezi metoda de plata
    • revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe,etc
    • apesi butonul finalizeaza comanda
  2.  Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: “nu mi se pare realizat corect” ,”nu imi place”etc. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri, se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare, decat legate strict de prospetimea florilor. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate la punctul 14 din acest set de termeni si conditii.
  3. Toate lucrările și mărfuri prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare. Fiecare compoziție floristică are caracter individual și poate să difere exterior, mărime, etc. În dependență de factorii sezonieri, stocurile disponibile sau tehnicile de lucru folosite sunt posibile schimbări în număr, asortiment. Astfel produsul final poate să difere de cele ilustrate pe pagina web sau oriunde în reteaua internet. Cu toate acestea, în cadrul fiecărei compoziții floristice va fi depus efort maxim ca să fie respectată întocmai valoarea produsului final și aspectul/caracteristicile generale.
  4. Acceptam plata la livrare / ramburs pentru Bucuresti si zonele limitrofe. Aceasta metoda de plata este disponibila doar in functie de disponibilitatea  noastra interna .
  5. Achitarea serviciilor se efectuează de cumpărător în avans de 50% Poti alege sa achiti cash unui curier, insa DOAR in avans, inainte de livrare, din costul serviciilor alese, prin orice mijloc ales din rubrica “Mod de plată” de pe site, sau propus de operator.
  6. Valoarea minimă a comenzii de pe site este de 250 RON pentru a beneficia de  livrare gratuita.
  7. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 48 de ore), garantăm returnarea banilor achitați. Taxa bancară va fi dedusă din suma returnată.
  8. Livrarea în orașul București precum și în zonele limitrofe ale acestuia, se efectuează în decurs de 2-5 ore după plasarea și achitarea comenzii. Livrarea se efectuează în intervalul de ore indicat de titular pe parcursul completării comenzii pe site.Pentru Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in aceeasi zi, de luni pana duminica, in 2-5 ore de la primirea comenzii. Preluarea de comenzi pentru Bucuresti si zonele limitrofe se face non-stop pe website. Toate livrarile in Bucuresti si zonele limitrofe se efectueaza in sistem propriu.
  9. Exactitatea livrării depinde de datele  pe care titularul ni le pune la dispoziție.Fiecare titular trebuie să indice adresa exactă .
  10. Titularul se obligă, în momentul oferirii informațiilor necesare executării comenzii, să respecte normele legislației în vigoare,are obligația de a respecta legea și de a oferi date veridice în timpul plasării comenzii.
  11. Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul dorit din grupul nostru, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online  iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectionat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic sau prin chat, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil.
  12. Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.
  13. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului ,situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau “livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
  14. Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la adresa noastra de email office@galaxyactiv.ro sau telefonic la unul dintre numerele noastre oferite la contact ,cu cel putin 5-6 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov  si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare
  15. Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii cu poza martor .
  16. Compania prelucrează datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.
Shopping cart
WhatsApp chat